--> יפות בליגיל, יפעת רביד בת 49 מאת מיכל אבינרי | BliGil - אופנה

יפות בליגיל, יפעת רביד בת 49 מאת מיכל אבינרי

יפעת רביד בת 49 נשואה מזה 25 שנים ועובדת בזוגיות שלי יחד איתו כדי שיהיה לנו טוב. יחד יצרנו 3 בנות מופלאות ושונות זו מזו בשנות אור, וכל אח...


יפעת רביד בת 49 נשואה מזה 25 שנים ועובדת בזוגיות שלי יחד איתו כדי שיהיה לנו טוב. יחד יצרנו 3 בנות מופלאות ושונות זו מזו בשנות אור, וכל אחת מהן מספקת אל חיינו הרבה עניין, אקשן, דרמות. בנות... אתן יודעות...  בעלת תואר ראשון במדע המדינה ותואר שני בתקשורת המונים. לפני 10 שנים למדתי אימון ומאז עוסקת גם באימון אישי זוגי ומשפחתי.
לפני חמש שנים הקמתי עם שותפותיי את המיזם "קומי תהיי" שמטרתו לגרום לנשים לקום ולהיות, להעז, לעשות מה שבא להן בלי "לדפוק חשבון לסביבה", להיות ערות למה עושה להן טוב והיכן שהוא לא קיים- לקום ולמצוא אותו. 


יצרנו בקומי תהיי מופע וסדנאות ואנחנו מופיעות בכל רחבי הארץ בארגונים, במועצות מקומיות ומול כל מי שרוצה לחוות אותנו.
במקביל לעשיה שלי באימונים, במופעים ובסדנאות עדיין ליוותה אותי התחושה העמוקה שלא הגעתי למיצוי הפוטנציאל שלי, התשוקות שלי, היכולות למרות שהייתי כל הזמן בעשיה.
עד שביום בהיר חליתי בפציאליס. שיתוק צד אחד של הפנים. פעמים רבות אנחנו לא מקשיבים לגוף, לא מקשיבים ללב, ממשיכים לשעוט. הפציאליס הכריח אותי לעצור ולבדוק עם עצמי – איפה אני כרגע? מה אני רוצה שיקרה מעכשיו? איך אני הולכת לעשות את זה?

אפשר להמשיך בדרך הקודמת ולא להקשיב לנו... ואפשר גם לבחור שלא.
כן – בחרתי לעצור ולשנות כיוון, לטפל בי, גם אם זה מפחיד וגם אם יש חוסר וודאות, בחרתי להזיז הכל הצידה ולשים רק אותי במרכז. מה שעזר לי היה הידיעה שיש המון דברים יציבים וטובים בחיי שאותם אני לא רוצה לשנות ורוצה להשתמש בהם כעוגן.
אחרי חודשיים "יצאתי" מהפציאליס" (לכל הדעות מהיר מאוד וכמעט שלא קורה).
הצטרפתי למיזם חדש ומדהים – האקדמיה לטיס מסחרי CAA באילת. מיזם ראשון מסוגו בישראל. בשנתייים האחרונות לצד הפעילות בקומי תהיי והאימון, אני סמנכ"לית השיווק באקדמיה לטיס וגאה על העשיה המטורפת שלנו.
באקדמיה לטיס CAA אנחנו מגדלים את דור הטייסים המסחריים הבא של ישראל. הקמנו מיזם שמטרתו ציונית וחברתית לצד העסקית (מי אמר שאי אפשר גם וגם?), פתחנו את בית הספר באילת כדי לאפשר לחניכים שלנו לעבוד בבתי המלון. ההון האנושי שהבאנו אל העיר עושה טוב גם למלונות, גם לעיר אילת וגם לחניכים שלנו.
מדובר במסלול בן שנתיים בו הם לומדים, טסים ועובדים במשולב. לא מדובר בחניכים בעלי יכולת כלכלית גבוהה (לעשירים בלבד -זה ממש לא הרעיון!). הם רובם חיילים משוחררים ובשנות ה-20 לחייהם ומצליחים לעשות את המסלול בזכות המעטפת המצויינת שיצרנו באקדמיה.

אגב, אני לא פמיניסטית. אני פשוט מאמינה שאנחנו הנשים יכולות לעשות הכל. הדבר המהותי שמעכב או מונע מאיתנו להיות שוות "להם" הוא זמן.
אני עושה למען יהיו כמה שיתור נשים בקורסי הטיס שלנו. מחזור ראשון נפתח עם אשה אחת. במחזור השני כבר הצטרפו לכוחותינו 3 נשים.
אני גאה להיות חלק מהדבר הנפלא הזה, 
אני גאה במה שיצרתי בחיי, שוב, מחדש, בלי לשבור את הכלים. מוזמנים לקרוא בהרחבה https://www.caa.org.il/

היקום בחר בשבילי את העיתוי לעצור ומשם המשכתי- חישבתי מסלול ויצאתי לעשיה בכיוון שנותן לי סיפוק, מעשיר את חיי, מרתק ובד בבד שומרת על כל מה שהיה ונשאר טוב.
שניה לפני גיל חמישים, יודעת שתמרור האזהרה שהביא אל חיי את אותו שיתוק ארור, לימד אותי להתבונן ולבדוק את עצמי תוך כדי תנועה, כדי לא להגיע שוב לקריסה.
שניה לפני גיל חמישים למדתי לנשום. עמוק.
שניה לפני גיל חמישים- מודה לעצמי על מי שאני.


סטיילינג, מיכל אבינרי
יפעת היא אישה עם המון מרץ, פעילה מאוד, עיניינית, מנהלת ומובילה פרויקטים. והיה לי מאוד חשוב שזה יבוא לידי ביטוי בלוק שלה. שחור ואדום-כתום הם צבעים שבדיוק מתאימים לאופיה וסגנון החיים הדינמי שלה. היא מאוד אוהבת שחור ולבוש פראקטי ונוח. לכן הלבוש שלה- מכנסיים, גופיה ובלייזר קל עונים לצרכיה באופן מדויק.
הוספתי שרשרת ארוכה עם תליון עם אבן בצבע העליונית ליצירת תחושת אורך.
הנעליים הקלאסיות בצבע שחור משלימות את הלוק לקז׳ואל אלגנטי. 


איפור תמי מרגלית
אני מאמינה שכל אישה היא יפה, לכל אישה יש את הדברים היחודיים לה, שאם נדגיש אותם, יתגלה יופיה במלוא הדרו. המטרה היא שהאישה תסתכל על עצמה במראה, היא תזהה את עצמה ותבין כמה היא יפה ומדהימה.
כדי להדגיש את היופי של האישה, יש למצוא את האברים שהיא אוהבת בפניה ואותם להדגיש, איך שראיתי את יפעת, התרשמתי מעיניה הכחולות, ואיפרתי את עיניה בגוונים בהירים כדח להדגיש ולהבליט את הצבע שלהן, בשילוב מסקרה עדינה. הנחתי סומק בגוון טבעי על עצמות הלחיים ולסיום שפתון באדום כתום להשלמת המראה.


תגובות

שם

אביזרים,1,הפקות אופנה,13,יפות בליגיל,15,סטיילינג,5,
rtl
item
BliGil - אופנה: יפות בליגיל, יפעת רביד בת 49 מאת מיכל אבינרי
יפות בליגיל, יפעת רביד בת 49 מאת מיכל אבינרי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgVESPjA2JRMERSGybPFre2SdBWhIBAjh6JkfcrGQzX3yJCfAqi8zXAoT_ZKXh29432oWYgJz3Eok_3P8ApV8MGdWyYjtcYwVqdY4qMCTQ0OkSJWt0_SxG3Y9jHP-njZ302aGiSY9bEz-mg/s1600/_UDI7063+-+Copy%252B.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgVESPjA2JRMERSGybPFre2SdBWhIBAjh6JkfcrGQzX3yJCfAqi8zXAoT_ZKXh29432oWYgJz3Eok_3P8ApV8MGdWyYjtcYwVqdY4qMCTQ0OkSJWt0_SxG3Y9jHP-njZ302aGiSY9bEz-mg/s72-c/_UDI7063+-+Copy%252B.jpg
BliGil - אופנה
http://fashion.bligil.co.il/2019/07/49.html
http://fashion.bligil.co.il/
http://fashion.bligil.co.il/
http://fashion.bligil.co.il/2019/07/49.html
true
4695475530934166021
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק נכתב על ידי Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy