--> יפות בליגיל, היום חן אטלס, מאמנת לתשוקה בחיים, מאת מיכל אבינרי | BliGil - אופנה

יפות בליגיל, היום חן אטלס, מאמנת לתשוקה בחיים, מאת מיכל אבינרי

חן אטלס, בת 40, מבת ים, נשואה באושר לאפי אהוב ליבי, ואמא ל 3 מתוקים (איתן - 9, דניאל- 7.5, ליה- 3.5) שהם כל עולמי. אני מאמנת רגשית ל...


חן אטלס,
בת 40, מבת ים, נשואה באושר לאפי אהוב ליבי, ואמא ל 3 מתוקים (איתן - 9, דניאל- 7.5, ליה- 3.5) שהם כל עולמי.
אני מאמנת רגשית לנשים שמלמדת נשים לקבל ולאהוב את עצמן כמו שהן, לחיות בתשוקה ובשמחה, ולהשתחרר מאכילה רגשית.
בעקבות הסיפור האישי שלי של התמודדות עם בולמיה קשה בגיל 16 עד 21
 ואחרי תהליך התפתחות אישית עמוק ומתמשך כולל חוסר קבלה עצמית, חוסר ביטוי עצמי, רצון אובססיבי להיות מושלמת ונסיונות בלתי פוסקים להציג מסכה כאילו אצלי הכל טוב.
אני רואה לעצמי שליחות ללמד נשים לאהוב את עצמן, לקבל את עצמן בדיוק כמו שהן, לתת לעצמן לגיטימציה, לבטא את עצמן בדיוק כמו שהן, על כל קשת הרגשות והמחשבות שלהן, ולהפסיק לחפש אישורים חיצוניים מהסביבה, ואני עושה את כל זה באמצעות אימון אישי (קואוצ‘ינג) רגשי, הרצאה על סיפור חיי ("מבריחה לבחירה- סיפורה של נערה שאכלה את הרגשות שלה"), הנחיית סדנאות ומעגלי נשים, ניהול קבוצת נטוורקינג לנשים ובאמצעות המופע ההשראתי של חברותיי ושלי (“קומי תהיי -סיפורן של נשים רגילות לגמרי“), בו אנו חושפות את הסיפורים הכי אישיים שלנו ונותנות השראה וכוח לקהל. 
בכל יום אני פוגשת נשים (וגברים) בכל הגילאים, שעדיין לא מרשות/ים לעצמן/ם להרגיש ולהיות מי שהן באמת, על כל הצדדים שבהן. מסתבר שלחוסר הקבלה ולבושה העצמית שלנו אין גיל ואין מין. וכל כך חבל, כי כולנו בני אדם, וכולנו אמורים לחוות ולבטא את כל קשת הרגשות. זה טבע האדם. ואני מאמינה שרק כשאנו מאשרות את עצמינו, בדיוק כמו שאנחנו (שלמות. לא מושלמות) אנו יכולות להיות באמת מאושרות. 
מעבר לכך, אני רוצה לשתף אתכם בארוע משמעותי ובמהפך ענק שקרה לי השנה.
השנה חגגתי 40, ובמקביל עברתי ניתוח מניעתי להסרת שחלות (בגלל נשאות של brca1- גן שמעלה את הסיכון לחלות בסרטן שד ושחלות) שהכניס אותי ישירות לגיל המעבר (אמיתי. לא כביטוי), כי הגוף שלי הפסיק לייצר אסטרוגן ביום בהיר אחד בגלל הניתוח... 
כתוצאה, מיד התחלתי לחוות את כל תופעות גיל המעבר. כן, בגיל 40. לא נעים.
הבעיה העיקרית - הייתי עייפה. כל הזמן. מעבר לזה, נכנסתי לאחרונה למין איזור נוחות כזה שהכל טוב לי ונוח לי בחיים (טפו טפו!!!), ואיבדתי משהו מהרעב המטורף לחיים שפעם היה חלק בלתי נפרד ממני.
עד ש... בפסח האחרון הגעתי ללונדון, לסמינר של טוני רובינס, האיש והאנרגיה (למי שלא מכיר, מדובר בקואוצ'ר מספר 1 בעולם), וגיליתי מחדש את מעיין הנעורים!!! 
הרגשתי שחזרתי אחורה 20 שנה בזמן. 
משהו בסמינר החזיר אותי לחיים. החזיר לי את הבעירה הפנימית הזאת. חיבר אותי עמוק פנימה בצורה שאף אחד מהחיפושים שלי לא עשה בעבר. ולא התחלתי לחפש אתמול...אני 20 שנה בעולם המודעות וההתפתחות האישית. עברתי טיפול, שלל סדנאות מודעות עצמית, למדתי אימון אישי, זוגי, עסקי, מיינדפולנס, פסיכולוגיה חיובית, משחק, תואר ראשון ושני והרשימה עוד ארוכה. לשום דבר לא היה את האפקט שחוויתי בסמינר.
הדבר העיקרי שלמדתי שם הוא שמה שהכי חשוב בחיים שלנו זה אנרגיה!!! שמי שיש לו אנרגיה גבוהה וטובה יכול לעשות הכל! ופתאום הרגשתי שטוני מדבר עלי. על הכאב שלי. על מה שאיבדתי בשנה האחרונה. ובסמינר, במשך 4 ימים (50 שעות!!!) של טירוף, הייתי באנרגיית שיא וקיבלתי כלים ליצירת האנרגיה והתשוקה הזו ברמה היומיומית, בתוך החיים שלי.
למדתי שם גם להפסיק להגדיר את עצמי לפי הגדרות העבר שכובלות וחוסמות אותי ואת ההתפתחות שלי. כי הכל מתחיל ונגמר בהגדרה העצמית שלנו לעצמינו. ולכן בסמינר העזתי להגדיר את עצמי בצורה חדשה – למשל, כאישה שאוכלת בריא (מה שלא העזתי לעשות עד היום בגלל מלאאא אמונות מגבילות שלי על עצמי ועל אכילה בריאה). וכשאנחנו מעזים להגדיר את עצמינו בצורה מסוימת, המוח שלנו יעשה כל מה שצריך כדי להיות עקבי עם ההגדרה הזו. זה אשכרה עובד!
שלא לדבר על זה שבסוף היום הראשון של הסמינר הלכתי על גחלים לוהטות בטמפרטורה של 1000 מעלות!!! (בלי אף כוויה!!!) ושרדתי כדי לספר!!! מה שלימד אותי שאני יכולה הכל!!! ושהכל זה עניין של מצב תודעתי ואנרגטי. איזו חוויה מטורפת!!!
מאז שחזרתי, קרה לי מהפך בחיים. בעזרת הכלים שלמדתי אצל טוני הכנסתי את עצמי למומנטום שמניע את עצמו יותר ויותר מיום ליום. התחלתי לקום כל בוקר בשש (אני! שתמיד היו צריכים לגרד אותי מהמיטה בכוח!), לעשות מדיטציה מרימת אנרגיה, שמרימה אותי לכל היום, הליכת בוקר של חצי שעה, ולהכין שייק בריאות ירוק (אני! שבחיים לא קניתי חסה!). 
למדתי להגדיר מטרות בצורה אפקטיבית ולהשיג אותן בקלות ובהנאה, בלי מלחמה פנימית, בחיים האישיים ובעסק, רזיתי 3 קילו בלי דיאטה והירידה נמשכת, כל יום אני מוצאת את עצמי מוסיפה עוד ריטואל או שינוי קטן לחיים שלי, דברים שלא עשיתי מעולם! והכל, באופן הזוי ובלתי נתפס - בלי מאמץ ובכיף!!! נשבעת לכם!!!
במקביל, הוספתי את הכלים שלמדתי שם לארסנל שלי ואני מעבירה קורסים דיגיטליים לנשים בארץ ובחו"ל (בעברית) עם השיטה המטורפת של טוני רובינס לחיים בתשוקה, באנרגיה ובשמחה, בלי תלות בנסיבות. והמדהים הוא שעוד ועוד נשים חוות פריצות דרך מטורפות בקורסים הללו - בזוגיות שלהן, בעסקים שלהן, בתזונה, בכושר ובמשקל שלהן, באנרגיה שלהן ובמיקוד שלהן למה שעושה להן טוב בחיים!
מבחינתי, האושר נמצא בצמיחה והתפתחות מתמדת. ואפילו אם עכשיו מושלם לי, אם אשאר באותו מקום אהפוך להיות אומללה בסופו של דבר ולכן אני נהנית כל יום לעלות למדרגה הבאה של עצמי. ולסחוף איתי כמה שיותר נשים בדרך.
אז מסתבר שהכל אפשרי. בכל נקודת זמן.
ושאפשר לעשות שינויים מטורפים בלי מאמץ.
אם עושים אותם בצורה הנכונה, בעזרת הכלים הנכונים, ובסביבה תומכת.
שלכם, חן אטלס, מאמנת באהבה.
כי מגיע לך לחיות 

בתשוקה. באנרגיה. בשמחה

סטיילינג, מיכל אבינרי
חן היא בעלת אישיות מאוד ססגנונית ותוססת. לכן היה לי חשוב להביע אותה באמצעות הצבעוניות של הפריטים שנבחרו מארונה וגובשו ללוק אחד.
החצאית, הגופיה והבלייזר מחמיאים לגופה החטוב.

איפור תמי מרגלית
אני מאמינה שכל אישה היא יפה, לכל אישה יש את הדברים היחודיים לה, שאם נדגיש אותם, יתגלה יופיה במלוא הדרו. המטרה היא שהאישה תסתכל על עצמה במראה, היא תזהה את עצמה ותבין כמה היא יפה ומדהימה.

תגובות

שם

אביזרים,1,הפקות אופנה,13,יפות בליגיל,15,סטיילינג,5,
rtl
item
BliGil - אופנה: יפות בליגיל, היום חן אטלס, מאמנת לתשוקה בחיים, מאת מיכל אבינרי
יפות בליגיל, היום חן אטלס, מאמנת לתשוקה בחיים, מאת מיכל אבינרי
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEivFTnhcUwi5BtN6Rs5KXTicKRbR7oef0zjVEK_mx8iQ3TYtfnJiT_4YbjyUzQ_CMubX1OO_CmWDNA5orjlnAVPDrR6oaWMgdSadv7pIeGX6K2-Q1FxkFHYb-rHVJGIHOrvlkB3SRobBTKD/s1600/%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2598%25D7%25A8%25D7%25982-.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEivFTnhcUwi5BtN6Rs5KXTicKRbR7oef0zjVEK_mx8iQ3TYtfnJiT_4YbjyUzQ_CMubX1OO_CmWDNA5orjlnAVPDrR6oaWMgdSadv7pIeGX6K2-Q1FxkFHYb-rHVJGIHOrvlkB3SRobBTKD/s72-c/%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%2598%25D7%25A8%25D7%25982-.jpg
BliGil - אופנה
http://fashion.bligil.co.il/2019/07/blog-post_18.html
http://fashion.bligil.co.il/
http://fashion.bligil.co.il/
http://fashion.bligil.co.il/2019/07/blog-post_18.html
true
4695475530934166021
UTF-8
טוען את כל הרשומות לא נמצאו רשומות כל הכתבות קרא עוד השב בטל תגובה מחק נכתב על ידי Home עמודים רשומות כל הכתבות מומלץ עבורך! תגיות ארכיון חיפוש כל הרשומות לא נמצאו נתונים התואמים לנתונים שהזנת חזרה לעמוד הבית ראשון שני שלישי רביעי חמישי שישי שבת יום א יום ב יום ג יום ד יום ה יום ו שבת ינואר פברואר מרץ אפריל מאי יוני יולי אוגוסט ספטמבר אוקטובר נובמבר דצמבר ינו פבר מרץ אפר מאי יונ יול אוג ספט אוק נוב דצמ עכשיו לפני דקה לפני $$1$$ דקות לפני שעה לפני $$1$$ שעות Yesterday לפני $$1$$ ימים לפני $$1$$ שבועות יותר מ-5 שבועות עוקבים עקוב THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy